Медіагрупа Коломойського припиняє роботу Ukraine Today

Ретвіт %D0%9C%D0%B5%D0%B4%D1%96%D0%B0%D0%B3%D1%80%D1%83%D0%BF%D0%B0+%D0%9A%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%BC%D0%BE%D0%B9%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%BE%D0%B3%D0%BE+%D0%BF%D1%80%D0%B8%D0%BF%D0%B8%D0%BD%D1%8F%D1%94+%D1%80%D0%BE%D0%B1%D0%BE%D1%82%D1%83+Ukraine+Today

Медіагрупа Коломойського припиняє роботу Ukraine Today

Ukraine Today, англомовний телеканал про Україну, з 1 січня 2017 року припиняє своє існування. Про це йдеться на сайті медіагрупи «1+1 медіа».

«Проект мав стати голосом країни на міжнародну спільноту. По суті, у 2014 році це була єдина можливість для нас бути почутими. Але зараз держава взяла на себе цю функцію, і ми вважаємо, що нашу місію завершено. Враховуючи економічну ситуацію в країні, підтримувати проект, який має виключно соціальний характер, а держава, в той же час, демонструє нульову зацікавленість в його існуванні, для нас неможливо», – йдеться у заяві гендиректора «1+1 медіа» Олександра Ткаченка.

Ukraine Today запустили 24 серпня 2014 року. Він став першим українським телеканалом, який цілодобово мовив англійською, згодом з’явилась трансляція російською. З 1 квітня 2016 року канал став недоступний через кабельні мережі чи IPTV в Україні та переформатувався в інтернет канал.

За підсумками 2015 року сигнал каналу охоплював понад 17 млн домогосподарств в Європі та США. У 2016-му бюджет телеканалу урізали практично вдвічі.

Як відомо, медіахолдинг «1+1 медіа» належить українському олігарху Ігорю Коломойському.

Хочеш це обговорити?

Похожие новости

В записи нет меток.