Грайте собою в іграх та керуйте транспортними засобами поглядом — нові патенти від Nvidia, Electronic Arts та Disney

Disney, Nvidia та Electronic Arts запропонували патенти з новими перспективними технологіями. Якщо вони будуть втілені в життя, то керувати автомобілями стане легше, а споживати контент ще цікавіше.

Управління автомобілем за допомогою технології виявлення погляду

Nvidia придумала спосіб швидше та безпечніше керувати автомобілем: крім голосових інструкцій від водія, машина враховуватиме напрям його погляду. Система буде використовувати дані сенсорів та просторової карти, а потім зіставляти їх із голосовими командами.

Наприклад, якщо водій дивиться у напрямі мультимедійної системи та просить «зробити голосніше», автомобіль зможе визначити, що йдеться саме про звук.

Наприкінці жовтня Ford подала схожий патент: компанія хоче використовувати нейрокомп’ютерні інтерфейси, щоб керувати автомобілем за допомогою думок.

Обидва методи можуть підвищити безпеку на дорозі. Але, з іншого боку, автомобіль ніби стає майданчиком, де вивчаються нові засоби взаємодії з технологіями. А в довгостроковій перспективі це все більше наближає нас до перетворення на кіборгів, здатних контролювати пристрої за допомогою свідомості.

Редагування облич на зображеннях

Disney прагне спростити «налаштування» облич у відео. Запропонована компанією технологія дозволить змінювати риси обличчя та вік, а також навколишнє освітлення та багато іншого. Наприклад, якщо у фільмі потрібна сцена з молодим Віллом Смітом, то система Disney зможе перетворити обличчя актора так, щоб він виглядав молодшим.

Наявні методи, здатні виконувати ті ж завдання, мають деякі недоліки.

  • Багато з них використовують нейронні мережі, які краще справляються із зображеннями з низькою роздільною здатністю.
  • Перенавчання нейромереж потребує великих тимчасових та грошових витрат.

Технологія, запропонована Disney, може позитивно вплинути на створення контенту у майбутньому. У короткостроковій перспективі вона підвищить ефективність кіновиробництва. Наприклад, якщо потрібно перезняти сцену з певним актором, а він недоступний для роботи, Disney просто пересадить його обличчя на нові кадри.

Надалі компанія зможе створювати персоналізований контент, включаючи фільми та мультфільми глядачів. Подібна ідея вже з’являлася в патенті Snap, творця Snapchat, яка хотіла створювати ролики з користувачами та їх друзями.

Створення персонажів із зображень

Electronic Arts запропонувала технологію, що дозволить генерувати моделі персонажів на основі кількох зображень. Система вибиратиме відповідні характеристики за допомогою нейронних мереж.

Звичайно, багато ігор дозволяють налаштовувати персонажів. Однак, як правило, для цього користувачеві потрібно багато часу та навичок. Electronic Arts хоче спростити це завдання за допомогою штучного інтелекту.

Чим цікавий цей патент? Подібні пропозиції знаменують вихід індустрії розваг — ігор та фільмів — на новий етап, де користувачі можуть персоналізувати контент і стати його учасниками.

БІЛЬШЕ ЦІКАВОГО:

Джерело: PatentDrop

Похожие новости

В записи нет меток.

Глеб Петров

Доктор технических наук, член научно- аналитического совета Украинского ядерного общества.

Добавить комментарий